duminică, 10 august 2008

Incredibilul gust de...medicament(?)


Banuiesc ca ati baut vreodata in viata voastra Frutti Fresh.Sa nu uitam,ca Frutti Fresh e sponsorul Ligi I din Romania asa ca,banuiesc ca ai auzit de el.Am cumparat si eu astazi o sticla la fel ca si cea din imagine.Bun imi pun intr-un pahar,hmm gust bunicel,mai pun un pahar iar pe la jumatatea lui incepe gustul de medicament care ma zgarie pe gat.Shit!De abea l-am suportat,asa ca promit ca in viata mea sa nu mai cumpar suc asa de rau.Mai bine beau apa de la robinet decat suc cu gust de medicament.Voi ati patit vreodata asta?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Haha ! Cum sa bei frutti fresh ?:|

Roby spunea...

Da ba!am zis sa incerc si eu :)) mai bine beau apa.Ma duc sa imi cumpar o cola mai tarziu

Anonim spunea...

Lol :)) Mie nu mi s-a intamplat,dar eu beau numai Sprite sau Coca-Cola :D.

Anonim spunea...

mie nu mi s-a intamplat niciodata chestia asta, pentru ca beau numai pepsi si sprite atat...:D

Anonim spunea...

Nu mai beau cola. :)