marți, 12 august 2008

Galatasaray-Steaua


Dupa cum stiti,maine Steaua joaca in deplasare la Galatasaray in Turcia pentru intrarea in grupele Uefa Champions League(Lasa-l pe Borcea sa se pregateasca de Champions League).Sper sa castigam maine,mai ales ca jucam in deplasare.Aseara am urmarit pe Discovery(in fiecare Luni ma uit)o emisiune "Suporteri huligani din toata lumea".A arata fix despre Turcia.Despre Galatasaray si Fenerbache.E o atmosfera incendiara la fiecare meci al celor de la Galata.Hai Steaua!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Toja apt de joc! Hai Steaua!

Anonim spunea...

Si eu m-am uitat ieri pe Discovery si am vazut cat de tampiti sunt aia din Turcia :| umbla toti cu cutite la ei (scuzati cacofonia).
Ok, tin cu steaua la meciul asta, dar sambata doresc sa piarda la scor cu FC.ARGES!
FORZA VIOLA!

Anonim spunea...

Culmea , si eu am vazut aseara aia :)) tampiti rau ! :D


Oricum , cred ca daca facem egal cu galata o sa fie prea bine , in halul in care jucam...:|

Anonim spunea...

Cred ca o sa aiba un meci greu cu Galatasaray.

Anonim spunea...

Sa nu piarda...Daca scoatem un egal,e super:X.